پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
درخشش شرکت کیان گسترش آسیا در همایش برندینگ

درخشش شرکت کیان گسترش آسیا در همایش برندینگ

- 1402/09/12

در همایش انتخاب برندهای برتر استان خراسان رضوی در سال 1402، شرکت کیان گسترش آسیا عضو پارک علم و فناوری خراسان توانست به عنوان شرکت دانش‌بنیان و فن‌آور برتر در بین شرکت‌های در حال رشد انتخاب و معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در همایش انتخاب برندهای برتر استان خراسان رضوی در سال 1402، شرکت کیان گسترش آسیا عضو پارک علم و فناوری خراسان توانست به عنوان شرکت دانش‌بنیان و فن‌آور برتر در بین شرکت‌های در حال رشد انتخاب و معرفی شود.

همایش برندینگ استان هر ساله  با هدف شناسایی برندهای برتر استان توسط انجمن مدیران صنایع خراسان و با مجوز سازمان توسعه تجارت  و سازمان صمت برگزار می‌شود.

امسال در یازدهمین دوره از این همایش نیز ، شرکت های مطرح استان با هدف بررسی وضعیت موجود در بنگاه‌های اقتصادی خود، برای کسب نشان برند برتر در همایش شرکت کردند. 

در این دوره که با هدف شناسایی برندهای جدید و حضور حداکثری شرکت‌های مشتاق برگزار شد، مجموعه‌ها در 3 سطح بر اساس عمر سازمانی، محصول ، تعداد نیروی انسانی  و غیره  ارزیابی‌های مربوطه را انجام دادند. سطح اول برند های نوظهور، سطح دوم برندهای در حال رشد و سطح سوم برندهای رشد یافته می باشد.

شرکت کیان گسترش سلامت آسیا  به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان و فن‌آور عضو پارک علم و فناوری خراسان،  یکی از شرکت‌های حاضر در این رقابت و در سطح شرکت‌های در حال رشد بوده و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته به عنوان برند برتر در سطح شرکت‌های در حال رشد انتخاب و معرفی گردید.

شرکت کیان گسترش از سال 1394 تاسیس شده است و با حوزه فعالیت طراحی، ساخت، تجهیز و صحه گذاری اتاق‌های تمیز دارای مجوز فناور و دانش‌بنیانی می باشد.

ارائه خدمات تخصصی  به شرکت‌های تجهیزات پزشکی، داروسازی، صنایع غذایی هایتک در حوزه  اتاق‌های تمیز در سطح کشور از افتخارات این مجموعه می باشد.

این شرکت به عنوان آزمایشگاه پیشتاز  در شبکه آزمایشگاه ریاست جمهوری فعالیت میکند  و در بین 10 آزمایشگاه برتر این شبکه معرفی شده است . 

دانلود پیوست خبر ایمان شریعت ایمان شریعت
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.